Praktyczny kurs Microsoft Excel III - Praktyczne sztuczki ułatwiające pracę

Najlepsi użytkownicy Excela rzadko korzystają z myszki. Dzięki temu szkoleniu możesz dowiedzieć się, jak ułatwić sobie pracę z arkuszem kalkulacyjnym Microsoft Excel, żeby poprawić efektywność swojej pracy. To szkolenie online prezentuje aż 30 praktycznych sztuczek przydatnych podczas obsługi oprogramowania – dzięki nim zaoszczędzisz swój czas i spowodujesz, że używanie Excela będzie jeszcze prostsze. Zadania w szkoleniu są przygotowane dla programu Microsoft Office Excel 2010. Są one kompatybilne z wersją 2007 i 2013, ale rozmieszczenie niektórych opcji w menu może być różne.

 Praktyczny kurs Microsoft Excel III - Praktyczne sztuczki ułatwiające pracę

Grupa docelowa


  • osoby chcące lepiej poznać program Microsoft Excel
  • Osoby które potrafią swobodnie poruszać się w programie
  • Pracownicy biur, księgowi, analitycy i inne zawody związane z obróbką danych liczbowych

Korzyści


  • użyteczna wiedza dotycząca obsługi oprogramowania

  • trening umiejętności przez liczne ćwiczenia

  • certyfikat potwierdzający zakończenie szkolenia

Metoda treningowa


  • Prezentacja multimedialna

  • indywidualne ćwiczenia

 

Opis szkolenia


 

Szkolenie zostało poświęcone praktycznym sztuczkom w programie Microsoft Excel, dzięki którym można łatwiej rozwiązywać codzienne problemy z jego obsługą. Znajdziesz tutaj odpowiedzi na często zadawane pytania i zyskasz nową wiedzę, nawet jeżeli uważasz, że dobrze znasz program Excel.


Dzięki temu szkoleniu możesz zmienić swoje metody pracy na jeszcze bardziej efektywne, a korzystanie z arkuszy kalkulacyjnych będzie dla ciebie jeszcze prostsze. Twoja wydajność pracy wzrośnie, a ty będziesz mógł nie tylko zyskać w oczach przełożonych i współpracowników, ale też oszczędzać swój czas.

 

Plan szkolenia

 

  1. Popularne skróty klawiaturowe.
  2. Tworzenie własnych skrótów do funkcji i konkretnych zadań.
  3. Czyszczenie tabeli z danymi za pomocą innej.
  4. Automatyczne numerowanie wierszy w tabeli.
  5. Konsolidacja danych.
  6. Wersje programu Excela i całego pakietu Office w domu i firmie.
  7. Szybka zmiana wartości w całej tabeli.
  8. Analiza danych jednym kliknięciem.
  9. Automatyczne pobieranie danych z internetu do arkusza.
  10. Tworzenie list niestandardowych.
  11. Zamienienie wartości ujemnych na zera.
  12. Średnia z kwot, gdy spełniają one określone warunki.
  13. Wyrównywanie szerokości kolumn.
  14. Wypełnianie dużych zestawień w Excelu.
  15. Suma danych według kategorii.
  16. Oznaczanie najniższej kwoty w obrębie wiersza.
  17. Przekreślenie pustych komórek.
  18. Selekcja najniższych albo najwyższych kwot.
  19. Suma transakcji do określonego terminu.
  20. Wyznaczanie daty po liczbie dni roboczych.
  21. Podział danych z jednego wiersza na kilka wierszy.
  22. Zaokrąglenia kwot w górę bądź w dół.
  23. Oznaczanie nazw występujących jednokrotnie.
  24. Losowe liczby z określonego dowolnie przedziału.
  25. Usuwanie niepotrzebnych odstępów.
  26. Automatyczne usuwanie spacji.
  27. Szybkie usuwanie z arkusza niepotrzebnych obiektów.
  28. Formatowanie z użyciem skrótu klawiaturowego.
  29. Dwa rodzaje wykresów w jednej prezentacji.
  30. Zestawienie danych oddzielone liniami.

Powrót na górę