ISO 9001 Rzetelna firma NR: 01168, MG CENTRUM SZKOLEŃ I KOREPETYCJI MARTA GWIŻDŻ-PIKOR Krajowy rejestr instytucji szkoleniowych ISO

Zarządzanie sobą w czasie i organizacja czasu pracy

Nigdy nie masz czasu na to, co dla ciebie ważne? Spóźniasz się ze swoimi zadaniami? Masz zaczętych mnóstwo projektów, ale nie możesz zakończyć żadnego z nich terminowo? To wszystko może być objaw złej organizacji czasu pracy. Jest jednak rozwiązanie – nasze szkolenie online, które może nauczyć cię, jak łatwiej zarządzać sobą w czasie i lepiej się zorganizować, aby zawsze zdążyć na czas. Nauczysz się, jak planować swoje cele, nadawać im priorytety, a także kontrolować swój stres. W ten sposób już nigdy nie będziesz mieć problemów z czasem zarówno w pracy, jak i dla bliskich.

Szkolenie z zarządzania swoim czasem.

Grupa docelowa


  • osoby mające problemy z organizacją czasu pracy
  • menedżerowie i właściciele firm
  • pracownicy i osoby szukające pracy
  • osoby pracujące pod presją czasu

Korzyści


  • łatwiejsze zapanowanie nad czasem
  • lepsza organizacja
  • mniejszy stres w pracy
  • certyfikat zakończenia szkolenia

Metoda treningowa


  • Prezentacja multimedialna

  • interaktywne ćwiczenia

 

Opis szkolenia


 

Czasu nie można zatrzymać czy odłożyć na później. Tego, który został już zużyty, nie zwróci nikt. Dlatego warto korzystać z niego tak, aby mieć nad nim kontrolę i zawsze zmieścić się w raz założonych terminach.


Z naszym szkoleniem online zarządzanie czasem i organizacja czasu pracy będzie dla ciebie jeszcze łatwiejsze. Po jego zakończeniu będziesz wiedzieć, jak łatwiej planować i panować nad swoim czasem. Dopasowane ćwiczenia interaktywne pomogą ci w tym kompleksowo.


 

Spis treści kursu

 

  1. Znaczenie czasu i jego wartość.
  2. Podstawy zarządzania czasem.
  3. Cztery generacje zarządzania czasem – macierz Eisenhowera, zasada Pareto, prawo Parkinsona, wyznaczanie swoich celów i cele SMART.
  4. Planowanie – określanie celów pośrednich metodą SKOK, zasada 60/40, metoda planowania ALPEN, metoda ABCDE i analiza ABC, metoda ścieżki krytycznej – PERT.
  5. Skuteczne wykonywanie zadań – wielozadaniowość, wyższa efektywność poprzez dokonywanie wyborów, efekt Zeigarnik, oszczędzanie czasu i radzenie sobie ze stresem.
  6. Jeż – prokrastynacja, pokonywanie przeszkód i krzywa wydajności, Świstak – zawsze się angażuje, ustalanie granic i technika POOCO.
  7. Złodzieje czasu, odkładanie spraw na później, nierealistyczne planowanie czasu, zła komunikacja, brak asertywności.
  8. Test egzaminacyjny

Powrót na górę