Jak wypromować swój biznes

Jak wypromować swój biznes

Grupa docelowa


 

  • osoby, które rozpoczynają prowadzenie biznesu i zastanawiają się, w jaki sposób go wypromować;
  • mikro, mali, średni przedsiębiorcy, którzy samodzielnie chcą wypromować firmę/produkt/usługę,
  • studenci marketingu/PRu/zarządzania i kierunków pokrewnych, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę o praktyczne aspekty.

 

Korzyści


 

  • Uczestnik po zakończeniu kursu będzie posiadał wiedzę z zakresu kompleksowego zaplanowania promocji - od ustalenia przedmiotu promocji, przez wybór odpowiednich działań, aż po stworzenie budżetu i planu.

Metoda treningowa


  • prezentacja multimedialna
  • test zaliczeniowy

 

Opis szkolenia


Plan szkolenia:

Krok I

  1. Analiza SWOT
  2. Analiza PEST
  3. Macierz BCG
  4. Tworzenie person


Krok II

  1. Strona internetowa
  2. Blog firmowy
  3. Adwords/SEO
  4. Social media
  5. Newsletter
  6. Partnerzy biznesowi
  7. Reklama płatna
  8. Materiały marketingowe
  9. Media relations
  10. Akcje specjalne
  11. Eventy branżowe
  12. Spotkania networkingowe

Krok III

  1.  Budżet promocyjny
  2. Plan działań
  3. Słowniczek pojęć

 

 

 

 

Terminy


Szkolenie on-line
24/7
 
 

Powrót na górę