ISO 9001 Rzetelna firma NR: 01168, MG CENTRUM SZKOLEŃ I KOREPETYCJI MARTA GWIŻDŻ-PIKOR Krajowy rejestr instytucji szkoleniowych ISO

Profesjonalna Obsługa Klienta

Szkolenie z zakresu obsługi klientów. Poznasz podstawowe zasady obowiązujące przy profesjonalnym podejściu do klienta.

Szkolenie online z profesjonalnej obsługi klienta.

Jeden dobrze obsłużony klient przyprowadzi kolejnego.
Jeden źle obsłużony klient - to strata kolejnych 10.
Jeżeli pracujesz z klientami już od jakiegoś czasu zapewne wyrobiłeś w sobie już jakieś nawyki. Jeżeli zaczynasz dopiero pracę z klientami musisz poznać kilka podstawowych zasad.
To szkolenie jest przeznaczone dla obu grup ludzi - i tych początkujących jak i dla zaawansowanych w pracy klientami. Nigdy nie można powiedzieć, że wszystko już wiemy w podejściu do klienta. Dlatego serdecznie zapraszamy do pogłębienia swojej wiedzy.
Jeżeli dopiero zaczynasz pracować w obsłudze klientów zdobędziesz kilka ważnych i bardzo przydatnych informacji jak udoskonalać swój warsztat w zakresie obsługi.

Mamy nadzieję że szkolenie spełni Państwa oczekiwania

Program szkolenia:

1. Komunikacja werbalna i niewerbalna w kontakcie handlowym
2. Komunikacja w sprzedaży:
– nawiązanie i utrzymanie kontaktu z klientem,
- odsłanianie intencji, zadawanie pytań,
– przekaz werbalny i niewerbalny,
– aktywne słuchanie
3. Błędy postrzegania.
4. Kanały komunikacyjne.
5. Typologia klientów.
6. SWOT – przygotowanie do spotkania.
7. Rozpoznanie potrzeb Klienta.
8. Język korzyści.
9. Odpowiedź na obiekcję
10. Zamykanie sprzedaży z otwarciem na dalsze transakcje.
11. Egzamin końcowy zakończony pozytywnym wynikiem.

Powrót na górę