ISO 9001 Rzetelna firma NR: 01168, MG CENTRUM SZKOLEŃ I KOREPETYCJI MARTA GWIŻDŻ-PIKOR Krajowy rejestr instytucji szkoleniowych ISO

Savoir vivre w biznesie

Pierwsze wrażenie ma także kolosalne znaczenie w biznesie. Efekt towarzyszący poznawaniu nowych partnerów biznesowych jest bardzo ważny, a negatywne wrażenie trudno jest zatrzeć, ponieważ szybko wyrabiamy sobie opinie o innych i rzadko je zmieniamy. Dzięki szkoleniu Savoir vivre w biznesie możesz dowiedzieć się wszystkiego na temat dobrego wychowana i bon tonu w relacjach z kontrahentami. Dowiesz się, jak zrobić jak najlepsze pierwsze wrażenie i wzbudzić podziw swoimi dobrymi manierami.

Savoir vivre w biznesie

Grupa docelowa


  • właściciele przedsiębiorstw
  • kadra zarządzająca
  • managerowie
  • pracownicy działów HR
  • specjaliści w zakresie motywowania

Korzyści


  • uzyskanie praktycznej wiedzy o savoir vivre

  • trening umiejętności przez ćwiczenia 

  • certyfikat zakończenia szkolenia

Metoda treningowa


  • Prezentacja multimedialna

  • interaktywne ćwiczenia

 

Opis szkolenia


 

Szkolenie online poświęcone zostało całkowicie tematowi savoir vivre w biznesie. Jest ono skierowane do każdej osoby, która chce nawiązywać korzystne i przyjacielskie stosunki z partnerami biznesowymi. Program obejmuje wszystkie podstawowe zasady dobrego wychowania i współżycia w kontekście biznesowym.


 

Program szkolenia

 

  1. Savoir vivre – podstawowe informacje.
  2. Autoprezentacja – pierwsze wrażenie na powitanie, wizytówki i zasady ich wręczania, także w sytuacjach trudnych.
  3. Językowy savoir vivre – tytułowanie, komplementy i pochwały, sztuka prowadzenia konwersacji, small talk jako niezbędna umiejętność biznesmena.
  4. Precedencja – porządek pierwszeństwa zajmowania miejsc przy stole, w samochodzie, w windzie, przemieszczanie się po schodach, wejście do innych pomieszczeń.
  5. Przyjęcia biznesowe – zaproszenia, spotkania towarzyskie i służbowe, etykieta przyjęć na stojąco i przy stole.
  6. Upominki w sytuacjach biznesowych.
  7. Savoir vivre przy stole – zasady nakrywania do stołu, rodzaje sztućców i ich ułożenie, sposób podawania i jedzenia potraw.
  8. Wizerunek w biznesie – garderoba mężczyzny i kobiety.
  9. Etykieta w biznesie międzynarodowym – Japonia, Chiny, Arabia Saudyjska, Francja, Niemcy, Wielka Brytania, USA.
  10. Test końcowy.

Powrót na górę