SEO - kurs skutecznej optymalizacji witryn internetowych.
Sztuka skutecznego pozycjonowania może wydawać się skomplikowana. Jednakże wszystko sprowadza się do tego by przestrzegać ustalonych przez wyszukiwarki zasad i prowadzeniu działań, które mają na celu zbudowanie zaufania wśród internetowych algorytmów. SEO to długofalowa sztuka optymalizowania witryn internetowych, która niesie ze sobą niewymierne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na witrynach www.
Sztuka skutecznego pozycjonowania może wydawać się skomplikowana. Jednakże wszystko sprowadza się do tego by przestrzegać ustalonych przez wyszukiwarki zasad i prowadzeniu działań, które mają na celu zbudowanie zaufania wśród internetowych algorytmów. SEO to długofalowa sztuka optymalizowania witryn internetowych, która niesie ze sobą niewymierne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na witrynach www.
Grupa docelowa
- Osoby, które chcą rozpocząć swoją przygodę z SEO
- Właściciele firm, którzy prowadzą swoje własne witryny internetowe.
Korzyści
- Użyteczna widza dotycząca zagadnień pozycjonowania
- Ćwiczenia utrwalające wiedzę i wprowadzające w tajniki SEO
- Certyfikat na zakończenie kursu
Metoda treningowa
- Prezentacja multimedialna
- Indywidualne ćwiczenia
Szkolenie zostało przygotowane dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę ze sztuką optymalizacji witryn pod najpopularniejszą wyszukiwarkę GOOGLE. Zawiera najważniejsze zagadnienia i wprowadza w świat pozycjonowania, utrwalając całą wiedzę poprzez praktyczne ćwiczenia. Dedykowane jest szczególnie dla osób, które prowadzą firmowe witryny i chcą dowiedzieć się jak być bardziej widocznym w internecie, jakie podejmować kroki, a czego się wystrzegać by nie narazić się algorytmom.
Plan kursu:
- Wstęp
- Podstawowe pojęcia
- Dlaczego pozycjonowanie jest ważne
- Ranking popularności wyszukiwarek
- Zasady sekwencji zapytań
- Jak działa wyszukiwarka GOOGLE
- Wyniki płatne i organiczne
- Badanie Eye trackerem
- Podział na bloki
- Jak to działa w praktyce?
- Pierwszy krok: Audyt i analiza
- Narzędzia
- Drugi krok: Wybór słów kluczowych
- Trzeci krok: Tytuł strony i meta dane
- Przykłady
- Ćwiczenie
- Czwarty krok: Odnośniki
- Page rank
- Trust Rank
- Budowa adresu URL
- Szósty krok: Map witryny XML, czyli dlaczego warto ją mieć?
- Składnik siódmy: Czas
- Linkowanie, jak to robić?
- GOOGLE Analitycs - jak to ugryźć?
- Algorytmy GOOGLE
- Pingwin
- Panda
- Ćwiczenia
- Słowniczek