SEO - kurs skutecznej optymalizacji witryn internetowych.

Sztuka skutecznego pozycjonowania może wydawać się skomplikowana. Jednakże wszystko sprowadza się do tego by przestrzegać ustalonych przez wyszukiwarki zasad i prowadzeniu działań, które mają na celu zbudowanie zaufania wśród internetowych algorytmów. SEO to długofalowa sztuka optymalizowania witryn internetowych, która niesie ze sobą niewymierne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na witrynach www.

SEO - kurs skutecznej optymalizacji witryn internetowych.

Sztuka skutecznego pozycjonowania może wydawać się skomplikowana. Jednakże wszystko sprowadza się do tego by przestrzegać ustalonych przez wyszukiwarki zasad i prowadzeniu działań, które mają na celu zbudowanie zaufania wśród internetowych algorytmów. SEO to długofalowa sztuka optymalizowania witryn internetowych, która niesie ze sobą niewymierne korzyści w postaci zwiększenia ruchu na witrynach www.

Grupa docelowa

  • Osoby, które chcą rozpocząć swoją przygodę z SEO
  • Właściciele firm, którzy prowadzą swoje własne witryny internetowe.

Korzyści

  • Użyteczna widza dotycząca zagadnień pozycjonowania
  • Ćwiczenia utrwalające wiedzę i wprowadzające w tajniki SEO
  • Certyfikat na zakończenie kursu

Metoda treningowa

  • Prezentacja multimedialna
  • Indywidualne ćwiczenia

Szkolenie zostało przygotowane dla osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę ze sztuką optymalizacji witryn pod najpopularniejszą wyszukiwarkę GOOGLE. Zawiera najważniejsze zagadnienia i wprowadza w świat pozycjonowania, utrwalając całą wiedzę poprzez praktyczne ćwiczenia. Dedykowane jest szczególnie dla osób, które prowadzą firmowe witryny i chcą dowiedzieć się jak być bardziej widocznym w internecie, jakie podejmować kroki, a czego się wystrzegać by nie narazić się algorytmom.

Plan kursu:

  1. Wstęp
    • Podstawowe pojęcia
    • Dlaczego pozycjonowanie jest ważne
  2. Ranking popularności wyszukiwarek
  3. Zasady sekwencji zapytań
  4. Jak działa wyszukiwarka GOOGLE
    • Wyniki płatne i organiczne
    • Badanie Eye trackerem
    • Podział na bloki
  5. Jak to działa w praktyce?
    • Pierwszy krok: Audyt i analiza
    • Narzędzia
    • Drugi krok: Wybór słów kluczowych
    • Trzeci krok: Tytuł strony i meta dane
    • Przykłady
    • Ćwiczenie
    • Czwarty krok: Odnośniki
    • Page rank
    • Trust Rank
    • Budowa adresu URL
    • Szósty krok: Map witryny XML, czyli dlaczego warto ją mieć?
    • Składnik siódmy: Czas
    • Linkowanie, jak to robić?
  6. GOOGLE Analitycs - jak to ugryźć?
  7. Algorytmy GOOGLE
    • Pingwin
    • Panda
  8. Ćwiczenia
  9. Słowniczek

 

Powrót na górę