Pomoc
Poniżej publikujemy poradniki z najczęściej występującymi problemami. Jeżeli mimo zawartych w nich informacji nie udaje się Państwu rozwiązać problemu – prosimy o kontakt mailowy, lub telefoniczny.
Telefon: 663 104 824
Adres e-mail: kontakt@mg-szkolenia.pl
Ogólne
Certyfikaty w pdf generowane są automatycznie, zaraz po opłaceniu są dostępne na Państwa koncie oraz wysyłane są na maila.
Istnieje taka możliwość. W takim przypadku należy zrobić przelew bezpośrednio na nasze konto z dokładnym podaniem jakiego szkolenia ma dotyczyć certyfikat i w jakiej formie ma być przygotowany
Zgodnie z regulaminem certyfikaty wysyłamy do 4 tygodni. Jednakże jest to najczęściej do 2 tygodni.
Niestety nie ma takiej możliwości.
Tak dokładnie. W ramach wszystkich promocji można kupić w okazyjnej cenie jedynie szkolenia których wcześniej sie nie zakupiło.
Szkolenia wcześniej zakupione można przedłużyć na kolejny okres.
Tak. Przy zakładaniu konta należy podać dane do faktury.
Faktura jest generowana bezpośrednio po zaksięgowaniu wpłaty i jest wysyłana na adres mailowy klienta
Nie. Należy każdemu pracownikowi założyć oddzielne konto na jego dane i wykupić szkolenie.
Platforma jest czynna 24 godziny 7 dni w tygodniu. Czyli tak na prawdę cały czas.
Jeżeli są planowane prace techniczne wtedy informacja zamieszczana jest na stronie głównej